פתח תפריט
יש לך שאלה, בכל נושא?
לנו יש את כל התשובות.
ממש כאן.
בוחרים נושא, מוצאים את השאלה שלכם... ואת התשובה
ייחודיות ומקצועיות בעולם קטן
השכרת מכשיר
עלויות ותנאים
איסוף המכשיר והדרכה
הכנות ליציאה לדרך
למי שנשאר בבית
מגבלות ואיסורים
במהלך הטיול
ייחודיות ומקצועיות בעולם קטן
מה הכוונה "תקשורת לווינית מבוססת מיקום"?
חברת עולם קטן היא הותיקה והמובילה בתחום התקשורת הלווינית מבוססת מיקום. קראנו לזה מבוססת מיקום היות ואנחנו החברה הראשונה בארץ שמעבר לתקשורת המילולית שמה על הדגל את לחצן המצוקה והשימוש במיקום הנשלח מהמכשירים הלוויניים.
מה היתרונות של עולם קטן אל מול המתחרים?
מקצועיות וניסיון עתיר שנים.
הלקוח בפוקוס - שירות, מקצועיות וזמינות סביב השעון. התנאים הנוחים ביותר לאיסוף והחזרה.
מובילים בחדשנות - אצלנו תמיד תמצאו את המכשירים החדשים ביותר.
פיתוח אפליקציות ייחודיות - אנחנו לא מסתמכים על אפליקציות לא מותאמות של יצרני המכשירים - אנחנו מפתחים אפליקציות ניהול נתונים ומפות משלנו.
מוקד מאוייש על ידי מטיילים ותיקים בעלי ידע וניסיון גם בתחום התרמילאות וגם בתחום הסיוע.
איזה מענה נותן מוקד עולם קטן?
מוקד עולם קטן נותן מענה סביב השעון גם לתמיכה בנשארים בארץ, גם למטיילים וגם לחירום.
האם עולם קטן עובד עם כל חברות הביטוח?
בוודאי!
לנו לא משנה באיזו חברת ביטוח עשיתם את ביטוח הנסיעות שלכם. אנחנו מחוברים לכל חברות הביטוח ולכל מוקדי החילוץ שלהם
ברגע שנקבל מצוקה נחבר אותה לחברת הביטוח ולמוקד הרלוונטי לפי ההגדרות שלכם באפליקציה שלנו.
השכרת מכשיר
מה זה המכשיר הלוויני שאנחנו משכירים?
אנחנו משכירים גם טלפון לוויני וגם מסנג'ר לוויני.
טלפון לוויני (למשל אירידיום או אינמרסט) הינו מכשיר שמאפשר גםהודעות טקסט וגם שיחה והג'יפיאס שלו משמש בעיקר לצרכי תקשורת ושליחת מיקום.
מסנג'ר לוויני (למשל אינריץ) הינו מכשיר שמאפשר תקשורת על בסיס הודעות בלבד והג'יפיאס שלו משמש גם לצרכי תקשורת וגם לצרכי ניווט והתמצאות בשטח.
במכשירי המסנג'ר ניתן לכתוב ולקבל הודעות כמו בווטסאפ, כל הודעה מהמכשיר מגיעה עם מיקום על גבי מפה שניתן לראות מהבית דרך האתר שלנו. בטלפונים הלווינים ניתן לדבר כמו בטלפון רגיל.
האם יש יתרונות או חסרונות למכשיר בלי צג (אינריץ 1.5/A)?
בעיקר חסרונות!
את המכשיר לוקחים למקרי חירום ובמקרי חירום צריך לספר מה קרה ומה המצב. במכשיר בלי צג חייבים סמרטפון על מנת לכתוב ולקרוא וזה גורם לתלות בעייתית - גשם, סוללה, חיבור BT, אפליקציה לא מעודכנת ועוד ועוד...אנחנו לא אוהבים נקודות כשל כשמדובר בחירום.
במכשיר עם צג ניתן לעשות הכל דרך המכשיר או דרך אפליקציה לבחירתכם.
ומה לגבי הסוללות? הדגם הישן בלי הצג עובד על סוללות חיצוניות שניתן להחליף בעוד בדגמים עם הצג יש סוללה שבשימוש יום יומי חכם יכולה להספיק לשבועות של שימוש ללא הטענה. ואם נמצאים בשטח ללא חשמל מעל חודש ימים - אז כדאי לקחת סוללה חיצונית או מטען סולארי בכל מקרה.
האם המכשיר עובד בכל מקום בעולם ובכל זמן?
המכשיר עובד בכל נקודה על כדור הארץ, במקומות הנידחים ביותר, ואף בלב האוקינוס. כל עוד נמצאים תחת כיפת השמיים עם קו ראיה ללויין.
עוד תוכלו לקרוא בכתבה שעשינו על תקשורת לווינית למטייילים:
https://www.gotravel.co.il/travel/?p=3722
באיזו רשת לווינים המכשירים עובדים?
המסנג'רים הלווינים עובדים תחת רשת הלווינים אירידיום. רשת הלווינים הגדולה בעולם המפעילה כ-72 לווינים החגים מעל כדור הארץ, ויש לה פריסה עולמית מושלמת.
בטלפונים הלווינים יש שני סוגי מכשירים העובדים בשתי רשתות שונות:
טלפונים מסוג אירידיום שעובדים ברשת לוויני אירידיום ומספקים כיסוי גלובלי מלא אך בעלויות מעט יקרות יותר.
טלפונים מסוג Isatphone עובדים ברשת לווינים גיאוסטציונרים של אינמרסט המספקים קליטה לווינית עד קו רוחב 55 צפון או דרום ובעלויות מוזלות.
למטיילים הלוקחים טלפון למקומות צפוניים או דרומים מאוד כגון קנדה, סיביר, סקנדינביה, פטגוניה וניו זילנד (מצפון או מדרום לקו רוחב 55) או למטיילים באיזורים הרריים במיוחד בהם יש פוטנציאל להסתרות טופוגרפיות אנחנו ממליצים על טלפון מסוג אירידיום.
במקומות לא קטביים ולא הרריים במיוחד אנחנו ממליצים על טלפון ברשת אינמרסט.
האם המכשיר עמיד למים, נפילות ואבק?
המכשירים בנויים להתמודד עם ההרפתקאות הנועזות והמאתגרות ביותר.
המכשירים עמידים בחום וקור קיצוני, בשלג, גשם, גלי ים, אבק, במכות וחבלות, ואפילו שהיה במים עד חצי שעה (אם כי המכשיר לא צף...) בפסגות ההימליה, בלב האוקינוס השקט , ובתא מטען של אוטובוס בבוליביה.
איך טוענים את המכשיר?
מסנג'ר לוויני נטען עם חיבור מיקרו USB כמו של מרבית הטלפונים הניידים. אנחנו מספקים עם המכשיר ספק כח וכבל הטענה.
טלםון לוויני נטען עם מטען חשמלי שמסופק על ידינו, כולל גם מתאם לחיבור לשקע מצת של רכב או ספינה.
בטלפונים מדגם Inmarsat, ניתן גם לטעון את הטלפון דרך חיבור USB אך במכשירי אירידיום חייביםם להשתמש במטען הייעודי.
המכשירים מספיקים למספר ימים של הפעלה רציפה. אם מכבים את המכשיר בלילות וכשלא צריך טלפון לוויני יחזיק מספר ימים ומסנג'ר לוויני יחזיק מספר שבועות ללא טעינה גם בשימוש יום יומי.
איך מזמינים מכשיר?
הזמנה עושים באופן מכוון באתר שלנו
ממלאים את תאריכי ההתחלה והסיום, בוחרים מכשיר ורואים את המחירים הסופיים וללא הפתעות. משם בלחיצת כפתור ממשיכים להזמנת המכשיר.
תהליך ההזמנה קל, מהיר, שקוף ופשוט - כמה שניות וסגרתם את העניין.
https://www.small-world.co.il/pricing
מה המכשיר המומלץ בשבילי?
זה לא עניין מסובך אבל עשינו לכם סדר ואפשר ללמוד מה מתאים לכם בדף הבא:
https://www.small-world.co.il/choosedevice
מתי משלמים עבור הזמנה?
אחרי שאנחנו עוברים על ההזמנה ומוודאים שהכל מתאים ויש מכשיר במלאי אנחנו יוצרים קשר אתכם.
אם האיסוף הוא אצלינו אז תשלמו כבר כשתבואו לאסוף ואם האיסוף לא אצלינו אז תוכלו לשלם בטלפון עם כרטיס אשראי.
קיבלתי אישור להזמנה - מה הלאה?
ההזמנה נקלטה בהצלחה במערכת ניהול ההזמנות שלנו ברגע שקיבלתם מייל אישור הזמנה
נציגינו ייצרו איתכם קשר לתיאום איסוף/משלוח המכשיר.
אם הזמנתם קצת ברגע האחרון צרו איתנו קשר בכל שעה ונדאג לטיפול מיידי בהזמנה.
עלויות ותנאים
איפה אפשר לראות את כל המחירים?
ניתן לחשב את העלויות המדוייקות להזמנה שלכם באתר שלנו פה:
https://www.small-world.co.il/pricing
איך מבטחים את המכשיר?
באופן כללי תמיד ניתן לוודא שביטוח הנסיעות שלכם מכסה גם את המכשיר הלוויני ששכרתם. מסנג'ר לוויני יכל להכנס לקטגוריה של גיפיאס או ציוד אלקטרוני. ישנן חברות שדורשות תשלום נוסף וישנן חברות שלא.
ניתן גם לרכוש ביטוח למכשיר הלוויני אצלינו.
מה קורה אם המכשיר נגנב או אבד או ניזוק?
אם רכשתם ביטוח אצלינו למכשיר הלוויני אזי תשלמו את ההשתתפות העצמית בלבד.
אם מדובר במסנג'ר לוויני או בטלפון לוויני ללא ביטוח אצלינו אנו נגבה את סכום ההשתתפות שלכם לפי המחירון שלנו המופיע באתר ובטופס ההזמנה שלכם ואתם תתבעו את ביטוח הנסיעות שלכם.
ברוב המקרים כאשר מדובר בגניבה המכשיר הלוויני נכלל ברשימה של דברים נוספים עליהם יש לתבוע את הביטוח.
ברגע שהודעתם על איבוד מכשיר אנחנו מפסיקים את מנוי המכשיר. אם אנחנו מוצאים דרך להעביר אליכם מכשיר חלופי עם מטיילים אחרים אנחנו שמחים לעשות את זה ואם לא ניתן אז אנחנו מזכים אתכם על הימים הנותרים בהם למעשה אין לכם מכשיר.
מה כוללת החבילה הבסיסית של הדאטה באינריץ?
אצלנו ניתן להשתמש בדאטה של החבילה הבסיסית לכל סוגי ההודעות כולל טקסט חופשי וקבלת מזג אוויר
חבילה של 2000 בייט בהחלט מספקת לחודש הפעלה במתכונת סבירה המבוססת על הודעות טקסט מובנות מראש והודעות מעקב.
בכל פעולה שתעשו עם המכשיר שצורכת נתונים (היינו פעולה שלא מתבצעת במכשיר עצמו וכרוכה בשליחה או קבלת נתונים מהלווין) כמות התקשורת שעוברת תרד מהחבילה הבסיסית
לדוגמא - שליחת הודעת פריסט זה כ 15 בייט, שליחת טרק זה כ 13 בייט, בקשת מזג אויר זה כ 10 בייט וקבלת תחזית בסיסית זה כ 80 בייט, שליחה וקבלת הודעת טקסט חופשי זה 50-200 בייט, בדיקת דואר זה 10 בייט.
תמיד עדיף לכתוב הודעות באנגלית מכיוון שאותיות עבריות מקודדות בשפת מחשב וכל אות היא למעשה שניים או שלושה תווים.
כמה הודעות מוגדרות מראש אפשר לשלוח בחודש בחבילה הבסיסית?
החבילה הבסיסית מספיקה לכ 130 הודעות בחודש (היינו גם אם שולחים כל יום 4 הודעות זה עדיין מספיק).
אפליקציית יומן המסע שלנו מאפםשר לשלוח הודעה מוגדרת מראש אחת ולהפיץ אותה לכמות נמענים בלתי מוגבלת במסגרת ההודעה האחת ששלחתם וללא חיוב נוסף!
מה קורה אם עוברים את המסגרת של החבילה הבסיסית של אינריץ?
ניתן להמשיך להשתמש במכשיר כרגיל. בסוף כל חודש חבילת התקשורת מתחדשת ובסוף ההשכרה אנחנו נגבה מכם את עלות השימוש העודף מעבר לחבילה שכיום עומד על 5 אגורות לבייט (אם היה).
מה הכוונה "חבילת מינימום שימוש" בטלפון לוויני?
היות ומנויי הטלפון הלוויני הם בתשלום ללא תלות בשימוש אנחנו גובים מכם סכום ראשוני של מינימום תקשורת. השימוש בחבילת מינימום התקשורת הוא באותן עלויות התקשורת של המכשיר הרגילות ואתם מוזמנים כמובן להשתמש בסכום זה אך אם לא השתמשתם לא תקבלו את הסכום בחזרה.
איסוף המכשיר והדרכה
מה האופציות לאיסוף מכשיר?
אנחנו מאמינים שהשכרת מכשיר לוויני לא צריכה להיות מורכבת וצורכת זמן ולכםן אנחנו מעמידים אפשרויות איסוף והחזרה שמתאימות כמעט לכל מצב.
ניתן לאסוף ולהחזיר את המכשיר אצלינו במשרד כולל הדרכה אישית בשעות פתיחת המשרד.
ניתן לאסוף ולהחזיר מכשירים עצמאית אצלינו במשרד בכל שעה סביב השעון.
ניתן לקבל ולהחזיר מכשירים בדואר ישראל אקספרס מהישובים בהם השירות קיים.
ניתן לקבל ולהחזיר מכשירים לקבל אותו על ידי שליח אישי - באיזור המרכז העלויות בהחלט סבירות.
וכמובן ניתן לאסוף ולהחזיר מכשירים בדרך מ/אל המטוס בנמל התעופה.
האם חייבים הדרכה פרונטלית?
תלוי ברמת ההבנה הטכנית שלכם. שימוש במכשיר לוויני הוא לא יותר מסובך משימוש בכל טלפון סללורי ואף הרבה יותר פשוט.
הדבר היחידי שחשוב מאוד להתנסות בו זה קצב הפעולה של המכשיר והחיוויים.
המכשיר צריך למצוא לוויני מיקום, להתחבר ללוויני התקשורת ולשדר את ההודעה - זה לא קורה בחצי שניה כמו בטלפון סלולרי שתמיד מחובר לאנטנה! זה לוקח קצת זמן ותלוי בתנאי השטח ובתדירות השימוש.
הכנות ליציאה לדרך
מה עלי לבדוק לפני היציאה לדרך?
לפני היציאה לטיול ולאחר קבלת המכשיר יש לוודא:
שאתם יודעים איך מתפעלים את המכשיר - וודאו שאתם יודעים לשלוח הודעה מוגדרת מראש, הודעת מצוקה, הפעלת עיקוב ושליחת טקסט חופשי.
שתדרכתם את מי שנשאר בבית איך להכנס ליומן המסע, איך לצפות במיקומים והכי חשוב - איך לשלוח לכם הודעה אם צריך.
שהגדרתם באפליקציית יומן המסע שלנו את הטקסט והתפוצה האוטומטית של הודעות מוגדרות מראש.
שהגדרתם באפליקציית יומן המסע שלנו את פרטי החירום שלכם - אנשי קשר לחירום, חברת ביטוח, מספר תעודת זהות ומגבלות רפואיות מוכרות.
איך מי שנשאר בבית רואה את ההודעות?
יש כמה דרכים לצפות ולתקשר אתכם ביומן המסע שלנו:
כאשר אתם שולחים הודעה מוגדרת מראש בגוף ההודעה ישנו לינק לצפיה במיקומים שוושליחת הודעה למכשיר - זה לינק מיבורי וניתן להכנס ללא משתמש וססמא (בלינק זה לא ניתן לראות הודעות טקסט חופשי או לשנות הגדרות אלא רק לראות מיקומים ולשלוח הודעה למכשיר)
אם נכנסים עם המשתמש ובססמא שלכם ניתן גם לשנות הגדרות, גם לצפות בכל ההודעות והמיקומים וגם לשלוח הודעות ובקשות מיקום אל המכשיר.
אתם יכולים להעתיק את הכתובת של הדף הציבורי שלכם ולשלוח את זה לכל מי שתרצו.
למי שנשאר בבית
איך שולחים הודעות למכשירים דרך יומן המסע?
אפשרות אחת - נכנסים עם משתמש וססמא ליומן המסע ומשם לוחצים על אייקון שליחת הודעה
אפשרות שניה - דרך הלינק המופיע בגלויית המייל שמקבלים בהודעות מוגדרות מראש.
אפשרות שלישית - להעתיק את הלינק הציבורי של המכשיר ולהדביק בדפדפן
איך שולחים הודעות לטלפון לוויני שלא דרך יומן מסע?
לטלפון לוויני ברשת אירידיום:
https://messaging.iridium.com
לטלפון לוויני ברשת אינמרסט:
http://connect.inmarsat.com/Services/Land/IsatPhone/SMS/sms.html
איך מקבלים מייל או מסרון כשהודעה מגיעה?
מייל ומסרון מועברים לפי ההגדרות ביומן המסע באופן אוטומטי כל פעם ששולחים הודעה מוגדרת מראש.
שימו לב שהודעות עיקוב או הודעות טקסט חופשי לא מועברות אוטומטית לרשימת התפוצה.
איך רואים את כל ההודעות והמיקומים?
את כל ההודעות ניתן לראות רק בכניסה עם משתמש וססמא למערכת יומן מסע
מגבלות ואיסורים
האם יש מקומות שאסור להכניס טלפון לוויני?
ישנן מדינות שבהן אסור להשתמש בטלפון לוויני וישנן מדינות שהשימוש דורש אישור מיוחד - למשל הודו, מיאנמר, צפון קוריאה ואפילו ישראל וירדן.
האיסור אינו נובע מחשש שמטיילים ישתמשו בטלפון לוויני אלא מחשש שמבצעי טרור משתמשים בטלפונים לווינים.
האחריות היא על המטייל לברר אם במדינות אליהם לוקחים את המכשיר הלוויני ישנו איסור. החוקים במדינות השונות משתנים כל הזמן ואין באפשרות חברת עולם קטן להיות מעודכנים בכל זמן נתון היכן ניתן או לא ניתן להשתמש במכשירים הלווינים.
מה יכל לקרות אם משתמשים בטלפון או מסנג'ר לוויני במדינה בה זה אסור?
במדינות בהן אסור להשתמש בטלפון לוויני האכיפה של האיסור שונה.
אנחנו מכירים מקרה אחד בלבד של מטייל ישראלי שנעצר לחקירה בשנת 2010 מכיוון שהשתמש בטלפון לוויני טוריה (טלפון ולא מסנגר) ואנחנו לא מכירים אף מקרה של מעצר או חקירה של מטיילים שהשתמשו במסנג'ר לוויני
להזכירכם - עד כה אנחנו לא מכירים אף מקרה שכזה אבל תמיד יש פעם ראשונה...האחריות וההחלטה איזה סיכונים לקחת היא על המטייל בלבד.
במהלך הטיול
מה קורה כששולחים הודעת הכל בסדר?
הודעה מוגדרת מראש (ניתן להגדיר מספר הודעות מוגדרות מראש) תגיע לשרתי עולם קטן ותופץ אוטומטית לרשימת התפוצה אותה הגדרתם במערכת יומן המסע שלנו.
מה קורה כשלוחצים מצוקה?
כשלוחצים על לחצן המצוקה מגיעה ההודעה ישירות לדסק המבצעי בישראל הפועל 24/7. ההודעה מגיעה במספר ערוצים מגובים היטב ולמספר כוננים בו זמנית לצורך יתירות ועל מנת לוודא טיפול מיידי.
ההודעה מגיעה תמיד עם מיקום מדוייק וממשיכה להישלח באופן רציף גם תוך כדי תנועה עד לביטול המצוקה.
מה עושה מוקד עולם קטן בקבלת מצוקה?
בקבלת SOS המוקד שלנו עושה מספר פעולות:
אנחנו פותחים ערוץ תקשורת ישיר בין חברת החילוץ של חברת הביטוח והמטייל (כיום פועלות בארץ שלוש חברות חילוץ המספקות שירותים לכל חברות הביטוח). במקביל אנחנו יוצרים קשר טלפוני עם חברת החילוץ שתבצע את החילוץ בפועל.
אנחנו יוצרים קשר עם המטייל דרך המכשיר הלוויני ומבררים מדוע הופעלה המצוקה ומה הצורך. אנחנו עושים זאת מיידית עוד לפני שחברת החילוץ התחילה בפעולות על מנת לחסוך בזמן.
אנחנו יוצרים קשר עם הקרובים בארץ ומעדכנים אותם בפרטי הטיפול בארוע.
במהלך האירוע אנחנו שומרים על קשר רציף עם חברת החילוץ, מסייעים בכל התקשורת עם המכשירים ובכל דבר שצריך עד סיום האירוע.
מה קורה אם יש לי בעיה טכנית במכשיר?
נציגי עולם קטן יישמחו לעזור בתפעול המכשיר ובשינוש באפליקציית המפות שלנו
יש לנו מדריכים כתובים כמו גם סרטוני וידאו שכתבנו, צילמנו וערכנו במיוחד עבורכם ומסבירים בדיוק איך להשתמש במכשירים השונים. https://www.small-world.co.il/support

ניתן גם להצטרף לקבוצת התמיכה שלנו ולקבל תמיכה בווטסאפ בלינק:
https://chat.whatsapp.com/4hL6WBrJGr7B3xpqAOvlem
למחשבון מחירים והזמנה אונליין
+972-99708635
שם משפחה
שם פרטי
טלפון
דואר אלקטרוני
איך אפשר לעזור?
שלחו הודעה
תודה רבה!
ההודעה נשלחה בהצלחה. אחד מנציגי עולם קטן יחזור אליכם בהקדם.
מעבד נתונים
אנא המתינו בזמן שאנחנו מעבדים נתונים